Napels; dikke korst met boeiende inhoud.

28 januari 2020 - Napels, Italië

Hallo allemaal,

Toen we gisteren uit het station stapten waren we, om het zacht uit te drukken niet echt enthousiast over wat we zagen.  Een mega groot plein onder constructie, veel vuil, spuuglelijke graffiti en een over het algemeen zwarte populatie met een migratieverleden.  Het verschil met Sorrento kon niet groter zijn.  Maar we give it chance!  Eventjes herbronnen boven een goeie expresso en toch maar de stad ingedoken.  Wat bleek, je moet door deze harde bolster heen en als je je ervoor opensteld heeft deze stad heel wat te bieden.  Oké 't is niet de properste der steden; vuilnis, hondenpoep en ander fraais overal welverspreid... Maar deze stad heeft een heel bruisend karakter en is helemaal niet zo onveilig als je zou denken.  Neem hem zoals hij is en je zal er zelfs van houden.  Napels is een leerproces.  Veel plezier met de foto's.

1. Sarah:
    28 januari 2020
    Kan niet vuiler zijn dan sommige steden in ons apenlandje.
    Geniet van jullie verblijf tussen de Napolitanen
  2. Ann:
    28 januari 2020
    Ik zou er vooral uitkijken naar een klein, maar knap voetballerke 🤣
    Napels zien en... voortreizen😉
    Groetjes!
  3. Leen van der schueren:
    28 januari 2020
    toffe fotookes alweer! het verkeer is daar ook 't een en 't ander, geloof ik.
    Groetjes!
  4. Xavier van Merris:
    28 januari 2020
    Er zijn toch in Napels zaken te zien !!!!!
    Vooraleer ik het vergeet, zou Cindy vandaag niet verjaard zijn? Proficiat ; 44 jaar.
    Laat je maar een beetje verwennen maar niet te veel !!
    Vele groetjes !!! Xavier
  5. Ruud Van Der Schueren:
    29 januari 2020
    Napels zien en sterven? Of was het Rome? Aan schedels alleszins geen gebrek. Bedankt voor het delen, zo reis je een beetje mee.