Naam:
Foto’s:
867
Video’s:

Over ons

Reislustig koppel met als motto one life live it!

Over onze reis

Europa is een Werelddeel dat ten Westen van Azië en ten Noorden van Afrika ligt.  Het wordt eveneens begrensd door de Noordelijke IJszee en de Atlantische Oceaan.  Het telde in 2015 ongeveer 742 000 000 inwoners: circa 11% van de totale wereldbevolking.  Daarmee is het wat bevolking betreft het op drie na grootste continent( na achtereenvolgens Azië, Amerika en Afrika). (bronvermelding Wikipedia)

​​​​​​Ditmaal geen lange vluchten, geen visa perikelen noch vreemde valuta.  Verplichte vaccinaties; nul. ...

Europa heeft heel wat te bieden en gedurende zes maanden gaan we er ten volle proberen van te genieten.  Starten doen we in Sicilië eindigen in Zele.  Italië, Duitsland, Polen, Wit-Rusland, Oekraïne, Estland, Letland, Litouwen, Finland, Zweden, Denemarken en Nederland staan op ons lijstje. We hebben geen vaste route en laten ons zoals steeds meevoeren naar de meest bijzondere plaatsen.  We zijn er klaar voor!

Never stop exploring!

Kristof en Cindy

​​​

Bezochte landen

Wij hebben 66 landen (26%) bezocht:

Albanië, Argentinië, Bangladesh, België, Belize, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Cambodja, Chili, China, Costa Rica, Cuba, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongarije, Ierland, India, Indonesië, Italië, Jemen, Jordanië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Malta, Marokko, Mauritius, Mexico, Moldavië, Montenegro, Myanmar, Nederland, Nepal, Nicaragua, Oekraïne, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Qatar, Roemenië, Servië, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.