Tsjechië, stepstone naar het noorden.

14 februari 2020 - Praag, Tsjechië

Hallo allemaal, Tsjechië telkens weer staan we versteld van de gastvrijheid en de mogelijkheden die dit land bieden zelfs voor de budgetreiziger.  Momenteel vertoeven we in de hoofdstad Praag.  Al vier keer deden we deze stad aan en voelt dus beetje aan als thuiskomen.  Dit geeft ons de ruimte en energie om vanachter een goeie koffie volgende klepper Berlijn voor te bereiden.  Met de trein door Tsjechië reizen was wel onze eerste keer en leverde prachtige beelden op.  Mooie vergezichten met op de heuveltoppen nog wat sneeuw.  Herten stonden te kijken naar onze trage locomotief met donker blauwe wagonnetjes erachteraan.  Onze foto's zijn voorzien van beetje meer uitleg zodat jullie hopelijk ook tijdens ons kort bezoek aan Tsjechië kunnen meegenieten.  Morgen reizen we door naar Dresden mooie stad en ideale stop tussen twee hoofdsteden.  Groeten uit Praag.  We duiken nu de stad nog eens in.

Kristof en Cindy

1. Mario en Petra:
    14 februari 2020
    ziet er inderdaad een mooie stad uit moeten misschien ook eens overwegen om dit in de toekomst op onze bucketlist te zetten . nog veel plezier en tot de volgende foto's