Pelgrimstocht naar Scherpenheuvel

2 november 2019 - Mechelen, België

Ontsproten uit het zoeken naar een alternatief voor gecancelde reis naar Egypte...  Blijkt achteraf een ideale manier om eens te onthaasten.

Etappe I prima verlopen mede door de super gastvrijheid in Lebbeke🛌.

Etappe II was intens door de hevige regenval en windvlagen maar de zon in de namiddag zorgde ervoor dat we na een goeie 30km droog in het mooie Mechelen aankwamen.

Hopelijk kunnen we jullie met dit reisverslag, foto's en video's wat warm maken voor ons volgende groter avontuur  dat van start gaat 6 januari 'Exploring Europe 2020'.

Veel groetjes van tussen de Maneblussers

1. Bart Van der Schueren:
    Goed zo👍Goed op weg!Succes
  2. Ruud Van Der Schueren:
    2 november 2019
    Vergeet niet te bidden voor mijn zwart zieltje!
  3. Linda:
    2 november 2019
    Ik doe mijn hoed af voor jullie inzet en doorzettingsvermogen !!! Nog veel “ stapplezier “ 👍
  4. Wangermée Nadia:
    2 november 2019
    Jullie zijn dan ook top-logées hé
  5. Hiel mieke:
    2 november 2019
    ik had jullie in Mechelen wel aan slaapgenegenheid kunnen helpen en een warm bad of douche en een warme maaltijd
  6. Kristof:
    2 november 2019
    Bedankt Mieke misschien de volgende keer. Komen sowieso eens terug naar deze mooie stad! Nooit gedacht dat we zo lekker Russisch gingen eten in Mechelen! Kalinka in de Hallestraat nr 16 een aanrader. x.
  7. Wendy:
    2 november 2019
    En naar waar trekken jullie nu? Nog op zoek naar een slaapplaats? Mss kennen we iemand in de buurt? Veel succes in ieder geval!!
  8. Kristof:
    3 november 2019
    Hey Wendy, straks als de nacht de dag zal ontmoeten trekken we verder richting Aarschot. Hotel is reeds geboekt. Toch super bedankt voor het aanbod. Nu enkel nog de volgende 30km. trotseren. Eerst een pistoletje eten...
  9. Kris:
    4 november 2019
    Mechelen en Scherpenheuvel zijn ook te bereiken met de trein