De Baltische kust in beeld.

26 februari 2020 - Chłapowo, Polen

Hallo allemaal,

Morgen vertrekken we naar Gdansk onze laatste stop aan de Baltische kust in Polen.  Zoals de meesten uit het Westen wisten ook wij bitter weinig van deze kuststrook.  De Poolse kust blijkt een échte aanrader te zijn voor de natuurliefhebber, avonturier of voor toeristen die op zoek zijn naar iets anders dan het vertrouwde... maar enkel de kamikaze komen naar hier in de zomer.  Je merkt aan alles dat nu gelukkig potdicht is dat ze hier wel een Poolse toerist aankunnen😎. Hopelijk slagen we erin op enkele foto's het afgelegen karakter en de schoonheid van deze bijzondere kust weer te te geven.  Poolse groeten, Kristof en Cindy

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sonia Geeraert:
    26 februari 2020
    Ziet er ginter toch maar frisjes uit een groot verschil tegen jullie andere reizen gr sonia
  2. Leen van der schueren:
    26 februari 2020
    prachtige zeilschepen! groetjes.
  3. Mario en Petra:
    27 februari 2020
    mooie foto's . Ik wist niet dat de hel echt bestond is daar precies wat frisjes maar alleszins beter dan hier waarschijnlijk. Hier is het de ene windstorm na de andere met veel regen als gevolg veel succes nog met jullie reis en geniet ervan doe ik ook via jullie foto's maar ik zit wel binnen hoor groetjes
  4. Ruud Van Der Schueren:
    27 februari 2020
    Als dat Hel is, begin ik direct te zondigen.