Woordje van dank aan alle volgers...

17 juni 2017 - Rio de Janeiro, Brazilië

Hallo allemaal,

Het einde van ons vijfde avontuur is in zicht.  Volgende week woensdag zetten we na bijna zes maanden​ terug voet op Vlaamse bodem. Argentinië was een serieuze klepper met een diversiteit waar weinig andere landen kunnen aan tippen.  Paraguay een ontdekking en verdoken parel voor wie het échte Zuid-Amerika wil proeven. Uruguay, door de omvang van onze route hebben we er eerder eens van geproefd.  Colonia del Sacramento was wel de mooiste stad van Uruguay en zeker de moeite waard om vanuit Buenos Aires eens naartoe​ te varen. Brazilië als afsluiter was super.  Wel wat aanpassingsproblemen gehad om naar de Portugese taal over te schakelen maar een reiziger trekt zijn plan. Net als Argentinië een mega land met eindeloze reis mogelijkheden.  Keuzes maken is niet steeds makkelijk maar we zijn beiden honderd procent tevreden over onze gekozen Atlantische kustroute. De gezonde afwisseling tussen coloniale steden als Ouro Preto, Salvador met eiland hoppen en zoeken naar perfecte stranden heeft ons een mooie route opgeleverd.

We voelen dat de eindmeet in zicht is.  Reizen geeft je de mogelijkheid te leven voor de volle honderd procent maar is écht niet altijd vakantie! We kloppen hier in Rio de Janeiro af op 17.235 km. op 6 maanden en iedere kilometer met de bus afgereden.  36 hotels, hostels, appartementjes schrijven we bij in ons dik 'al geslapen boek'. Van luxueuze maar goedkope hotelkamers tot serieuze krotten waar we godzijdank ditmaal geen beestjes zagen of voelden...

Een deel van onze energie​ konden we nu ook weer putten uit de gedachte dat velen ons bleven volgen tijdens onze reis.  Meer dan 200 verschillende volgers en ruim 3000 pagina weergaven.  Hartelijk dank hiervoor.  Weten dat mensen om je geven maakt het verschil tussen reizen en zwerven!

Een extra woordje van dank gaat naar onze administratieve, familiale support.  Ann, veel vroeger soms kat en hond, nu een trouwe steun tijdens deze en alle vorige reizen. Bedankt zusje, you're the best. Broers en zussen, de inkt was nog niet droog of er was al respons, mega merci! Mama, telkens weer na een gesprek ging mijn rugzak wat vlotter op mijn rug x.

Petrus en Monique, Cindy's vitaminen, maar zeker ook de mijne.  Een geluk dat we de uren opzoekwerk en geloop met een goeie fles die we vervolgens samen gaan kraken kunnen regelen!  Hebben jullie écht geen pc les gevolgd.  Knappe prestaties!  #schoonouders uit de 1000#

Groetjes en tot binnenkort,

Kristof en Cindy

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Veronique:
    18 juni 2017
    Een veilige terugreis gewenst, jullie zullen zeker en vast met open armen ontvangen worden. Dank voor steeds de mooie foto's en reisverhalen. Dikke xxx
  2. Leen van der schueren:
    18 juni 2017
    Hebben jullie écht geen schrijfcursus gevolgd... ? Mooie blogs en de foto's zijn ook sprekend - ik zal ze missen, maar kijk uit naar jullie mondelinge verhalen.
    Kom goed thuis! Tot binnenkort.
  3. Kathy:
    18 juni 2017
    Dankzij jullie mooie foto's en fantastische reisverhalen hebben wij ook kunnen mee genieten van jullie avontuur wel gaan het missen, ik wens jullie alvast een veilige terugreis.
    Bedankt xxx
  4. Nancy jacob:
    18 juni 2017
    Kristof en Cindy bedankt voor de mooie foto's en de ongelofelijke mooie verhalen. De verhalen kwamen soms precies uit een boek zo fantastisch geschreven. Een goede thuiskomst gewenst en we spreken nog wel eens af!
  5. Christel:
    18 juni 2017
    Kristof en Cindy dankjewel dat we jullie avontuur mochten volgen, het was interessant om te lezen, de foto's waren prachtig. Ik wens jullie een veilige terugreis en kijk er naar uit om jullie terug te zien.
  6. Marleen Rombaut:
    18 juni 2017
    Merci Cindy en kristof voor de prachtige verhalen en foto's. Je nieuwe kapsel staat je prachtig. En welkom thuis.
  7. Phil de plecker:
    18 juni 2017
    welkom terug thuis - als het wat meevalt gaan jullie een zomer beleven van 9 maand
    bedankt voor de mooie foto's
    op naar het volgend avontuur???
    grtjs - phil
  8. TrAck outdoor - Chris:
    dag wereldreizigers !

nog eens bedankt om jullie avonturen te delen !

wij zijn een beetje meegereisd .

op naar de volgende reis !

Chris
  9. Dorien:
    20 juni 2017
    We hebben genoten van jullie mooie reisverhalen en prachtige foto's. Bedankt! Een veilige reis terug. Welkom terug thuis. Hopelijk kunnen jullie nog genieten van een mooie Belgische zomer. Groetjes.
  10. Ruud Van Der Schueren:
    20 juni 2017
    Nog een keer bedankt, kom goed thuis!
  11. Tine:
    20 juni 2017
    Wat een super reis hebben jullie er weer op zitten! Fijn dat we konden meereizen door de foto's geniet nog van de laatste uurtjes! En een fijne thuiskomst gewenst!
  12. Mario en Petra:
    21 juni 2017
    beste vrienden,
    via jullie prachtige foto's en verhalen hebben we weeral gezien hoe prachtig de wereld wel kan zijn daarom een dikke merci en een veilige thuiskomst en hopelijk tot gauw . groetjes