Puerto Iguazu

11 april 2017 - Puerto Iguazú, Argentinië

Hola a todos,

Zevenentwintig uur zat er tussen het teruggeven van onze sleutel in Uruguay en het van de bus 'springen' hier in Puerto Iguazu. Nachtbussen, we raken er maar niet aan gewoon.  Maar wat moet je als je voor 18 uur de bus op gaat.  We zitten dus in het uiterst noordelijke tipje van Argentinië. Belangrijkste exit plaats voor Brazilië en houder van de meest spectaculaire, adembenemende watervallen op onze aarde!  Gisteren heel de dag de Argentijnse kant van dit wereldwonder gaan bezoeken en morgen reizen we voorgoed uit ons reeds vertrouwde Argentinië.  De foto's en hopelijk volgend filmpje spreken voor zich.  Voor mezelf was het een tweede ontmoeting na bijna twintig jaar en het nu samen mogen genieten van deze bucket list plek was heel speciaal en intens.

Tot in Brazil waar we ons op eilanden en stranden gaan toespitsen...

1. Christel:
    12 april 2017
    Amaai, adembenemend.
  2. Ruud Van Der Schueren:
    Inderdaad impressionant! Nu zoek ik de video, met geluid erbij moet het nog beter zijn - en zonder de fijne waterdruppels. Bedankt!
  3. Tine:
    12 april 2017
    Geweldige foto's!! Geweldige reis!! Geniet er ginder van! Leuk dat we kunnen meegenieten van op afstand !