Groeten uit Buenos Aires

7 januari 2017 - Ezeiza, Argentinië

Na een prima vlucht van Brussel naar Frankfurt, een aansluitende nachtvlucht, 14 uur later aangekomen in Ezeiza - Buenos Aires. Eerste wat ons opviel was de gemoedelijke sfeer binnen de luchthaven. Je stapt hier gewoon al fluitend van de ene terminal naar de andere. De temperatuur is wel even wennen, pas 9.00u en het kwik gaat al vlot boven de 25graden. Straks(omstreeks 10.40u.) laatste stuk van onze heenreis tot El Calafate zo'n 3 u vliegen verder zuidwaarts. Reizende groetjes Kristof en Cindy

1. Sonia Geeraert:
    7 januari 2017
    veel plezier hou het veilig groeten vanuit het besneeuwde belgie
  2. Ann:
    7 januari 2017
    Hoi Stoffel & Cindy. Blij te horen dat alles goed verlopen is tot nu. Ik breng onsmama op de hoogte. Hier idd. een dun laagje sneeuw .. filmke kijken onder een dekentje se ;-) . Groetjes en geniet van de warmte gelukzakken ! (ps : gisterenmiddag gaan shoppen..khad toch geld genoeg staan haha )
  3. Kelly linthout:
    7 januari 2017
    Dat cindy en kristof hier deze nacht goed gesneeuwd en ook goed aan het vriezen het is redelijk glad hier op de weg. Cindyken hier zou je koud hebben zenne. Amuseer jullie en geniet ervan xxx
  4. Linda:
    7 januari 2017
    Hey Kristof en Cindy, blij te vernemen dat alles goed is verlopen.
    Hier alles ok, geniet van jullie reis en laat ons af en toe mee genieten hé !!!
    Groetjes Bart en linda.
  5. Leen van der schueren:
    7 januari 2017
    Hier geen gezwollen voeten na een vlucht van 14u (santé mijn ratjes!) maar 't begin van wintertenen. Gisteren mijn geld op de rooster geteld, het was te glad om solden te gaan shoppen. Indoor driekoningen gevierd. Groetjes, op naar jullie volgende editie die ik met plezier lees.
  6. Kathy:
    7 januari 2017
    Blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen
    geniet er maar van grtjsx
  7. Heidi Van der Veken:
    7 januari 2017
    Blij te horen dat alles goed verlopen is.Jullie zijn echt gelukzakken hoor,hier hebben we de eerste echte winterprik met een klein beetje sneeuw maar vooral gladde wegen.Geniet volop en ik kijk al uit naar jullie volgende reisverhaal.xxx
  8. De Gendt Sandra:
    7 januari 2017
    Top dat alles goed begonnen is. Geniet ervan!
  9. Emmy Dierick:
    hey kristof en cindy,
    blij dat alles goed verlopen is en dat we nog veel kunnen meegenieten van jullie avontuur
  10. Vercauteren luc:
    8 januari 2017
    Super, doe dat daar goed en geniet ervan. dikke knuffel
  11. Mario en Petra:
    8 januari 2017
    goed te horen dat alles goed verlopen is geniet er daar maar van groetjes
  12. Christel:
    8 januari 2017
    Leuk van je te horen, geniet van het mooie weer en de prachtige natuur. Hier is het bitter koud. Groetjes x
  13. Christel:
    8 januari 2017
    Leuk dat jullie al volop kunnen genieten van het zonnetje, hier is het bitter koud. Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. Hou het nog veilig hé. Groetjes x