Braziliaanse kant van Iguazu & Itaipudam

13 april 2017 - Foz do Iguaçu, Brazilië

Olá a todos,

De Braziliaanse kant van de watervallen van Iguazu geven een totaal ander perspectief.  Het wandelpad van ruim één kilometer​ loopt volledig langsheen de rivier.  Opnieuw indrukwekkende beelden, filmpje die we graag met jullie delen.  We dachten wel wat langer nodig te hebben om ons hier te klimatiseren maar de Braziliaanse gastvrijheid en vriendelijkheid doen wonderen.  Gisteren leerrijke uitstap naar de op één na grootste stuwdam ter wereld de Itaipudam.  Indrukwekkende constructie waarop ons busje net van Lego was.

Groetjes uit het nu al mooie Brazilië en we zijn nog maar net begonnen.

Kristof en Cindy

1. Leen van der schueren:
    13 april 2017
    Schattige capibara's. Of ze al dan niet knorren, hoor je niet boven het watervalgeluid uitkomen. Video's erg stimulerend voor mijn inktvisblaasje. Indrukwekkende stuwdam ook. Maak er daar mooie Paasdagen van, dat proberen wij hier ook. Liefs.
  2. Christel:
    13 april 2017
    Terug zeer mooie foto's. Jullie zien erg stralend uit. Geniet nog
    Terug zeer mooie foto's. Jullie zien er stralend uit. Geniet er nog van. Veeeel groetjes, mis je
  3. Sonia Geeraert:
    14 april 2017
    Weeral een superreis Cindy en Kristof hoe prachtig zijn die watervallen vele groetjes sonia
  4. Ann:
    14 april 2017
    Magnifiek ! Leuk dat we dankzij de sprekende foto's en video's toch wat kunnen mee 'beleven'..
    Fijne paasdagen! Cindy, ik zal voor jou met plezier een paaseitje meer smullen MMmmm ;-)
  5. Ruud Van Der Schueren:
    14 april 2017
    Schitterende opnames! Doe zo verder en... FELICES PASCUAS !!!
  6. Mj:
    14 april 2017
    Gelukkige verjaardag Kristof!ik denk dat je nergens anders beter kunt vieren,zo mooi!genieten jullie nog van jullie prachtige reis,en wij genieten mee van jullie mooie foto's en video's!bedankt!
    Nog een prettig Paasfeest en wij smullen een lekker paaseitje op jullie gezondheid!
  7. Phil de plecker:
    19 april 2017
    vind de waterval van Coo tot prachtiger.
    uniek
    bedankt voor die mooie beelden en nog een fijne reis gewenst
    phil
  8. Karlijn Joos:
    13 mei 2017
    al dat geluid en lawaai van dat water zal wel energie gegeven hebben.
    En wat betreft de watervallen van Coo...deze zien er toch klein beetje indrukwekkender uit hoor ;-)
    groetjes